Darlingmom bizde bayramda çıkmıştık yola çok korkuyordum bende bi post açmıştım, bebeğim o zaman 40 günlüktü korkumdan cocuga uzun kollu giydirdim bi de müsline sardım eşim klimayı en düşükte açıyordu ben kapattırıyordum ertesi gün çocugumun yüzü ve alnı fısır fısır kabardı sıcaktan oldugunu sonra fark ettim 😂 gelirken kısa kollu zıbın giydirmiştim. Onun dışında sürekli uyuyorlar zaten karnını doyur altını temizle mis gibi yolculuk geçsin inşallah