Alınan örnek yetersizmiymiş neymiş tekrar gideceğim hastaneye üstelik örnek alınırken biri kadın diğeri erkek asistandan azar yemiştim sizce özele mi gitmeli devlete mi devlet tam 1 ay bekletiyor özellerinde sadece girişi 750 tahlilini düşünemiyorum ne yapmalı rahatsızlık herneyse ilerlemesinden korkuyorum