gokcesmomy Merhaba ozel menenjit asisinin ilk dozunu yaptirdim ikinci dozu yaptirmak istemiyorum yaptirmayan var mi? Bi sakincasi olur mu?
Nimess57 gokcesmomy ilkinin bi önemi kalmaz ki o zaman ikisi farklı aşılar tabii doktor değilim 🤷🏻♀️
Hllasaf gokcesmomy özel menenjit aşısı hangi ayda yapılıyor acaba bize bilgi verilmedi de şuan sadece rotavirüs aşısını yaptırdım
Semaaa39 Hllasaf doktorunuz belirliyor onu. Bizimki neladar erken okadar iyi demişti. Bu yğzden 3.5.12 . Aylarda 2 şer doz şeklinde yaptırdık
gigibjk kirmizibasliklikiz_ yaptırmadım hemsimerimzde çocuğuna yaptirmadi çok yaygın olan nimerix dedi bende arastirdim bu şekilde yaptım rotavirus tüm dozları da olmuştu kızım alerjikti yeterli buldum