Üzerinden birkaç ay geçti ama aklıma geldikçe hala üzülüyorum ve eşimle kavga ediyoruz. Bebeğim öksürüyordu gittik lanet olsun özel hastanedeki doktor sırf para kazandırmak için film istedi. Sonra gittiğimiz doktorlar hiç de gerek yokmuş dediler. Radyasyona maruz kaldı daha 20-30 günlüktü. Zararlı olduğunu biliyorum. Hala çok üzülüyorum