Kubra0 biraz Zayif ama düzelir benimkide oleydi
benim gibi eger ilk dogumunuzu yaptıysanız sütünüZün az olmasi normal bi durummus
horman kanalari yeni acılıyo demişti doktorum ben3 ay emzirebildim. Sütüm yetmedi sürekli acdi aglıyodu mamaya basladim bebelac gold kulllanıyorum doktor tavsiyesi üzerine kullanıyorum memnunum kilo aldirıyo tok tutuyor sindirimi kolay gaz yapmıyo eger mama kullanırsaniz bebelac gold tavsiye ederim