Minnosannesi16 Biberona sağınca 60 ml görünüyor fakat süt saklama poşetine dokunce 90 ml oluyor hangisi doğru acaba 🤔tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz 🌸
Mjora7 Minnosannesi16 Biberona sağdığınız doğrudur katı bir cisim olduğundan. Poşetin ağzı yüzü kaydığı için gerçek hacmi göremezsiniz. Biberon şişesinin hacmi gerçektir.