Bebeğim 6 aylık beşiğinde desteksiz uyumayı öğrettim . Ama uyku saati sıkıntılı gece 11 de yatıp sabah 9 kalkıyor .Gece 4,5 defa kalkıyor kışın 2 kez kalkardı sıcaktan mı anlamadım .
Asıl sorunum gündüz çok uykulu oluyor uyandığı zaman bi yarım saat sonra tekrar uyumak istiyor doğru dürüst yüzünü göremiyorum bebeğimin hep uykulu modda belli saatlerde yatırıp geçerse uyandırmam mı gerek çok huysuzlanır öyle de ne yapmam gerek bilmiyorum gerçekten ?