Fasulye12 canım ben hiçbir şey almadım alaturka tuvaletin köşesine o tuttur verdim çocukları. Bu arada mikrofonla yazıyorum yazım Yanlışlarım olabilir ilk çocuğumu 28 aylıkken on günde eğitim verdim tamamladık eğitimi geceleri de Kaldırmadım cıs yapmadı ikinci oğluma 22 aylıkken başladım geceleri şarıl şarıl işiyor. İlk etapta çocukla konuştuktan sonra işte bezi çıkaracaksınız yarım saatte tuvalete götüreceksiniz o tuvaletteki süreyi biraz uzun tutarsanız çocuk tuvalete yaptığında ne yapması gerektiğini idrak edecek yani orada bir suyla oynatabilirsiniz konuştura bilirsiniz orayı bir ayarlayın zaten sıvı içtikten sonra uyandıktan sonra uyumadan önce falan tuvalete götüreceksiniz altına yapa yapa öğrenecek bol bol sabır edeceksiniz geceleri de gözlemleyin ilk gece kaldırmayın mesela yatırmadan önce sıvalamanı kısıtlayan Daha sonra çocuk yattıktan sonra iki saatte 1:00 alarm kurup altını kontrol edin baktığınız çocuk işiyor ertesi gün mesela ben şöyle yapıyorum çocuğu yatırırken bir yaptırıyorum tuvalet sonra kendim mesela yatarken 11:12 gibi çocuğa bol eşofman altı giydiriyorum karanlıkta odada onu çıkartıyorum telefonun flaşını açıp lavabonun yanına koyuyorum klozete o tutturuyorum çocuğu uyurken işte cıs diyorum çocuk işiyor sonra gidip hemen yatağına bırakıp giydiriyorum yani uykusunu hiç açmamış oluyoruz bir de 4:30’da götürüyorum bir de sabah kalktıklarında hemen koşa koşa tuvalete gidiyoruz yoksa yine işiyor biz böyle çözüm bulabildik tuvalet eğitimine 11. gün söylemeye başladı 14. güne kadar kakasını altına yaptı şu an neredeyse bir ay olmak üzere yine aralarda benim takip etmem gerekiyor oyuna dalarsa ınutıyor