Hanımlar merhaba 6 temmuzda mahkemem vardı anlaşmalı boşandık şimdi karar kağıdını mı ne bekliyoruz kağıt üstünde netleşmedi. Mehirim var sizlere danışmak istedim benim ki altın şeklinde konuşulup anlaşıldı. Boşanmadan ne kadar zaman sonra yada bir kere de mi aldınız oluru nedir ne şekilde gerçekleşmeli bu konu net bilgisi olan var mı