Herkese merhaba
1 ay 19 günlük kızım var. 15.gününde sonra mamaya başlamak zorunda kaldım. %40 mama ise %60 anne sütü ile devam ediyoruz. Mamayı gece ve sabah veriyorum. Veya dışarıda olduğumda. Hipp Combiotic kullanıyorum fakat kızım kabız. Neredeyse 1 aydır kabızlık problemi yaşıyoruz. Forumda okuduğum kadarıyla diğer annelerde Hipp Combiotic kullanıp kabızlık şikayeti yaşamışlar. Sma Comfort veya Optirpro önermişler. Geçeyim mi? Kabızlığı geçer mi?
Ve bir mama kullanıp diğer marka mamaya geçiş nasıl yapılıyor? Kademeli kademeli mi birden mi? Aydınlatırsanız sevinirim