merhabalar. Benim kızım 14,5 aylık. Gün içinde sürekli emmek istiyor emmek istemese bile üstümden hiç gitmiyor sürekli tepemde geziyor. Kendi kendine oynamıyor sürekli bir ıhh ıhh bir şey istiyor. Hamilelikte 20 kilo almıştım doğumdan sonra 25 kilo verdim eriyip gitmeme ramak kaldı öyle diyeyim.Aslında 18 aylık olana kadar emzirmek istiyordum biraz daha sabredebilirim diye düşünmüştüm ama son birkaç gündür geceleri de uyanıyor ve saatlerce emme diye ağlıyor. Kızıma uyku eğitimi vermiştim yani geceleri en azından uyuyordu keza gündüzleri de ama ikisi de çok kötü şu an. Gün içinde yakamı çekiştiriyor dışarı çıkarsam bile bir anda aklına geliyor başlıyor emme diye bağırmaya. Yani demem o ki erken mi sütten kesmek için ya da ne yapmalıyım bu yollardan geçen birileri varsa bana yardımcı olur mu? Oyalayamıyorum tek başıma gurbetteyim çünkü şu an bile paçama yapıştı emme diye ağlıyor. Yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım?