Merhaba! hanımlar , ek gidaya baslaycaz nasip olursa bi ayaa kadar , şmdiden almam gereken bi seyler var mi araç gereç olarak , silikon uçlu mama kaşıklarimız var . şu oioi markanin vakumlu mama kaplarina bi heves ettim ama oda smdi indrmdeki hali bilee bi kap 200 lra en ucuzu, sizce gerekli mi o kap kullanan vr mi ,? vakumlu olmasi mi onu aldıran ?