Sehercomak1301 İlk kızımı iki buçuk yaşında bıraktım.Sallamak doğru değil belki evet ama çalıştığım için babannesi bakiyordu kolay uyutsun diye öyle başladık öyle gitti.Birakma süreci yanına yattım ninni açtık kitap okuma alışkanlığı vardı zaten ona devam ettik öyle öyle ilk başlarda akşam uykuya geçmesi bir buçuk iki saati buldu.Zamanla azalttı bu süreyi.Birakmaya kesin kararlı ve müsait olduğunuz zamanda deneyin derim