Iki göğüs ucu da yara oldu. Sol göğüs ucum çok kötü durumda 2 dakika emzireyim dedim gözümden yaşlar geldi ağladım çok canım acıdı sana göğsümde acımaya başladı. Göğsüm büyük olduğu için kavrayabildiği kadar kavrıyor bebek ama yine de yara oldu krem öneriniz var mı veya başka bir şey Sol göğsüm çok şişti sütten ve ucunu bıçakla kesiyorlar gibi acıyor