Varsa yorumlarda buluşalım🍀 Büyütmeden bahsediyorum aslında, özellikle emzirmeden sonra küçüldü ve söndü, yaptırmak istiyorum abartılı olmadan. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. (canım da tatlıdır herkes 3.gün temizlik yaptım derken benim sezaryen acım 2 hafta sürdü yattım🤣)