Kızlar ilk oğlumda hiç diş biseyi yaşamadım ama ikinci oğlumda maalesef huysuzluk vs var sabah 6 da bir baktim ki ateşi var hemen üzerini incelttim 6:10 da calpol içirdim şuan ateşi vs kalmadı çok şükür 38.2 ydi ateşi 2 gün önce doktor kontrolünde 4 tane azisinin şiştiğini 2 si patlamış 2 si de patlamak üzere demişti şimdi hapsuruk öksürük burun akıntısı hiçbiri yok biran da ateşi oldu ama dün vs çok huysuzdu ağlayıp duruyodu diş ateşi olabilir mi ki acaba doktora götürcez inşallah bugün de size yine sorayım bi dedim bu konuda tecrübesi olan anneler Bişiy diyin