xSarelle dehb ile yaşamayı öğrendikten ve çocuğa bir düzen oluşturduktan sonra korkmayın, süreç biraz sancılı ama düzeni kurguladiktan sonra tahmin ettiğiniz kadar yorucu degil (uyku düzeni, günlük yasamanin planlı olması, ekran kontrolü, beslenme sekli(paketli gıda kısıtlaması gibi)) şansınız şu ki eğer varsa 12 aylıkken bunu sağlamak kolay. Küçüklükten oturursa ileride zorlanması iz. Onlar hasta değil beyinleri farklı çalışıyor sadece. Allah kolaylık versin, üzülmeyin.