Mjora7 onu bende çok hayal ettim ama şuanda pek mümkün değil sanırım 😬 şöyle ki ben bebeğimi hiç kasmadım yani illa uyuyacak diye. Baktım direniyor kucağıma aldım oynadım sonra tekrar yatırmaya çalıştım. Ve mutlaka ritüel olarak uydurma ninniler söylerim. Kızımda duyar duymaz burnunu yastığına sürtmeye başlar ve uyur