Merhaba güzel annelerim.
Bebeğim 7 ay 12 günlük yaklaşık 1 haftadır aşırı huysuz ve uykuya geçmekte zorlanıyor geceleri çok sık uyanıyor. Uyumuyor. Sürekli yanımda olmak istiyor. Önceden yatırıp poposuna piş piş yapınca uyurdu şimdi memede uyumak istiyor. Bir hafta önce grip olmuştu o yüzden mi böyle yani ne yapacağımı bilemedim siz de bu durumu yaşadınız mı? Tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız? Teşekkür ederim güzel annelerim ❤️