Bebeğim 37 günlük. Bir aylık olana kadar uzun uzun emiyordu ama bir aydan sonra ne olduysa kısa süreli emmeye başladı. Özellikle gece on dk emip bırakıyor. Bu normal mi? Sizlerde nasıl? Devam etmesi için zorlamalı mıyım, kararsız kaldım. İlk ay kilo alımı iyiydi. İkinci ay alamayacak diye korkuyorum.