Selmakm Merhabalar, kuzenim henüz 28 yaşında meme kanseri teşhisi aldı. Şu an yolun çok başında ve psikolojisi kötü durumda. Böyle bir süreci Ankara’da hangi psikiyatristle ilerletebiliriz? Bilgisi veya önerisi olan varsa yazarsanız çok mutlu olurum.
Meleklerinannesiii Selmakm madalyon tıp merkezine bakın isterseniz çok başarılı bir hastane diye biliyorum
[silindi] Selmakm geçmiş olsun Rabbim Şifa Versin İnşallah 🤲 benımde bı yakınımda bıyopsı alındı sonuc henuz bellı degıl Acaba nasıl belırtısı vardı agrısı falan oluyormuydu hiç
Selmakm [silindi] teşekkür ederim. Başlangıçta bı kitle olduğunu hissetti. Sonra kitle zamanla büyüdü ve en son olarak meme ucu içe döndü. Bizim süreç bu şekilde ilerledi. Özel bı yerde biyopsi sürecini hizlandirmanizi tavsiye ederim.
[silindi] Selmakm Ağrısı varmıydı peki kitleyi kendisimi farketti acaba’ dayımın kızında cok agrı var hala daha agrıyo bakalım ınsallah hayırlı haber alırız
Selmakm [silindi] Çok değil ama ara ara ağrısı oluyodu, kitleyi de kendisi fark etti. Umarim güzel haberler alırsınız
[silindi] Selmakm Teşekkür ederim Rabbim Sizede Şafi İsmiyle Şifa Versin İnşallah 🙏 Bide birşey söyliycem belki işinize yarar Aktarcılarda Hurma Poleni Var Hakiki Bal İle Karıstırıyorlar Biraz Maliyetli Ama Saglık gbısı yok Kıst Olsun kıtle olsun Yok ediyor bılgınız olsun Ben emziremedım süt bezesi kist olmustu aktarcının karısımını kullandım Bır ay ıcınde yok etti ultrasona gırdım sok oldum açıkcası beklemıyodum ama adam cok övmüştü Şifa deposu Yani bi aktarcıdan danısın sızde tekrar gecmıs olsun