Merhaba annişler aranıza yeni katıldım. Bebeğim 2 günlük ve şu iki günde o kadar yara oldu ki meme ucum. Kanterun sürdüm, lansiloh krem sürdüm, gümüş kapak kullandım. Yine de yara. Zaten sütüm çok az geliyor mecbur mama takviyesi yapıyorum çünkü yetmiyor sütüm. Ne yapacam ben :(