Biz başardık 🫠 sadece geceleri korkumdan bez bağlıyorum onu da yavaştan yapıcam
Kızım 32 aylık geçen sene yaşın başlamıştım ama hamilelikten dolayı pek ilgilenemedim ve kendisi de altına kaçırıyordu doğru zaman olmadığına karar verip bırakmıştım geçenler de ben bezini bağladıktan sonra aradan biraz zaman geçince bezi çıkarıp atmış ve kuruydu bez , lazımlığı çıkardım “annem çiş gelince söylermisin dedim “ sonrasında çişi gelince söyledi , gidip yap annem dedim bi baktım ki gidip gidip oraya yaptı , sonrasın da “ aferin , seni çok seviyorum, süper , çok güzel kelimelerini tepkiledim hoşuna gitti , sabah uyandığımızda altında bez olduğunu unutmuş ve salona gelip “ baba ben çiş yaptım “ dedi , yavaş yavaş geceyi de bırakıcam , bugün markete gittik beraber bez takmadık gelene kadar da kaçırmadı :)
Sanırım gece beslenmesi yaptığımız için hazır değil kızım yada ben öyle düşünüyorum bu konu hakkında fikri olan varmı ? Uyurken illaki süt istiyor yoksa apartmanı ayağa kaldırıyor …