3 yasinda ki kizim da soguk algınlığı var bogazi kizarimis öksürük ve hapsirik var cok dondruma yedi haftasonu maalesef acısı çıktı. Ona dr iburamin zero verdi sadece ve burnunu temizliyoruz o kadar mutlaka kardesinede bulasir demisti ama bu kadar hizli beklemiyodum daha 2 gün oldu. Aksamdan beri burnu akiyo asiri dolmus temizledim zor bela izin de vermiyor. Atesi yukseliyo hafiften. Limon surdum ayagina ve sarimsakli zeytingagdan sürdüm ama baska ne yapabilirim acaba. Inanin aksam 8den beri uyuyamiyor nefes alamadigi icin. Havada verdim 2 cc soguk sekilde ama burnu asiri tikali temizliyorim 5 dk sonra gene ayni hiril hiril kucagimda dik sekilde dolastiriyorum nefes alsin diye saatlerdir uykusuzluktan deli olduk ne yapabiliriz baska.