Merhabalar 33 günlük bir oğlum var ve bu sabah sağlık ocağına 2. Doz aşı için gittim ve oranın doktoru bana bir çocuk doktoruna gitmem gerektiğini söyledi oğlumun vücudu böyle isilik gibi olmuştu ben öyle sanıyordum meğersem oğlum alerji olmuş 😔 neyse gittik doktora bir ilaç verdiler enjektör ile onu sütüme katıp oğluma verdim 2 saat boyunca gözlem altındaydı fayda etmedi ilaç tahlil yapılacak dedi doktor 13 tane yapıldı neyse akşama doğru oğlumun vücudu düzeldi uyudu ve uyanınca ben onu tekrar emzirdm aradan 5 dk geçti oğlum ağlamaya başladı bir baktık vücudu aynı olmuş apar topar hastaneye götürdük yine sonuçları da görsünler hem diye neyse sonuçlar temiz çıkıyor. Bu sefer bir iğne yapıldı yarım saat öyle bekledik doktor dedi alerjik bir durum bu sefer damla verdi bunu sabah akşam kullan dedi am oğlumu her emzirmemde oluyor çaresiz kaldım ne yapmam gerekiyor 😞