Esrasss Kzizlar bebegim 5bucuk aylik kavanoz amalardan hangisini yedirebilirim 4. Ay sonunda yazinca yeni alip vermeye basladim hipp aliyorum sizce hangisini almaliyim bagirsaklarini rahatsiz etsin istemiyorumd birde
Kk41 Esrasss dışarıda zor durum da kalınca cok nadir veriyordum. O ay hangi meyveler verilmesi gerekiyorsa ona göre alıyordım
22mavisim0510 Bir kere heves ettim dışarda zor durumda kalırsam kurtarıcı olur diye düşünüp aldım hipp ve gerber fakat kızım ikisini de yemedi 🤷♀️
Seymaemre-asya34 Disrda olunca veriyrm nbim kemdm çorba vs vorseyler aliyrm bazen üstüne mama veryrm kavozdakini