Merhaba canım anneler,
Meleğimle 29 günlük bir maceranın içindeyiz. Bir haftadan fazla bir süredir gaz problemi yaşıyoruz.
Bazen minik çenesini titrete titrete bi ağlıyor ki kıyamıyorum, benim de onunla birlikte ağlayasım geliyor. Doğum sancısı bile bu kadar çaresiz bırakmamıştı beni.😅
Kısa zaman içinde binlerce şey, bir sürü damla, masaj ıvır zıvır denedim ama fayda göremedim.
Ta ki teyzemin tavsiyesi ile ### nane ve peryavşan otu demleyip bir iki damla verene kadar .
Bu yaptığıma bir çok tecrübeli anne kızacak, bebeğe ot bitki çayı vs verilmez diyecekler biliyorum ama aldığım damlaların içeriğine baktığımda da bir çok bitki ve koruyucu madde görüyorum maalesef. Tabii bebeğimin çaresiz kıvranışları da cabası..🥲
Şimdilik fayda göstermiş gibi duruyor, yavrum rahatladı çok şükür. Allah korusun ama olası bir yan etki görürsem ya da faydasını yitirirse tekrar güncellerim ama denemek isteyen uykusuz kalan anneler varsa diye bir an önce paylaşmak istedim. ♥️🥰 Farklı tavsiyeleri olanlar paylaşırlarsa çok sevinirim ve dua ederek uygularım. Bunun için de şimdiden teşekkür ediyorum 😘
Bir bardak kaynamış suya bir çay kaşığı peryavşan bir çay kaşığı nane koyup demliyoruz, sonra süzüp bir çay kaşığı içiriyoruz.