Benim kızım 3 aylık ondada süt alerjisi var. Aptamil pregomin kullanıyoruz. Kokusu çok kötü olduğu için mamanın içerisine çay kaşığının ucu kadar pekmez veya papatya çayı, rezene çayı vb. 1 çay kaşığı damlatıp veriyorum. Mamanın o kokusunu birazda olsa bastırıyor. Zaten bebek belli bi zaman sonra alışıyor. Ben şuan mamayı direkt veriyorum. Oda içiyo