Eylul2018 teşekkür ederim emziriyorum sadece daha 4 aylık olacak su veriyorum kan testi almadı idrarla kültür aldı bu gün idrar açıklandı fakat kültür açıklanmadı daha onu bekliyorum pazartesi alırım büyük ihtimal öyle temizliyorum dikkat de ediyorum bezi 1 numara büyük aldım bu gün umarım. İşe yarar ve bu enfeksiyondan dolayı meme reddi yaşanabilirmiş ondan red yaşıyorum sanırım uykulu falan bi şekilde emiyor çişli bezleri az 5-6 değilde 3-4 değiştiriyorum günde 1-2 kakasını yapıyor onda da ıkınıyor resmen ama kabız değil bebeklerin dilinden anlamak o kadar zormuş ki tek korkum böbreklerinde bi sıkıntı olmasın dua edin bundan dolayı hastanede yatmak istemiyoruz