Deletedmom_65 yok canım ilk 6 ay anne sütü aldı şuan 7bucuk aylık zaten ve ek hala emziriyorum. Benim bebeğim ek gıda tadimlarinda başarılıydı ama sonra ek gıda kitabında yazan değişik tarifler yok muhallebi feln asla ağzına sokmadi 2 gün denemediğim şey kalmamıştı sonra bir gün annem eline lahmacun tutusturdu götürdü valla mideye öyle şeyleri sevmiyor kızım ev yemekleri seviyor ve doktorum yemiyorsa yapacak birşeyin yok ev yemekleri ver elinde sonunda alışacak ve yumurta alerji yapmıyorsa hicbirsey yapmaz dedi hicbirseye alerjisi yok çok şükür. On alttan iki dış çıkardı pütürlü yiyor öyle alıştırdim ben doktorum asla blendr onermedi ilerde yemez pütürlü dedi çatalla ezerek başladım ve gitgide katı yaptım kahvaltıda salatalık domates yiyor makarna yoğurtlu yapıyorum eline veriyorum kendi yiyor ekmek şeftali hep eline veriyorum dişleriyle koparıyor büyükse atıyor kucultup yiyebileceği buyuklukteyse dişleri ve damagiyla ezip yiyor. Doktorum ev yemekleri ver seviyor dedi eğer zaten bir sorun yaşarsa kabızlık olur dedi ama çok şükür kabızlık yaratmadı günde iki kez bile yapıyor o yüzden biz ne yersek onu yiyor et tavuk sebze çorba o şekilde muhallebi feln hiç sevmez sadece avokado ceviz muz pekmez karıştırıp yedirirsem tatlı niyetine yer yada meyve bayılır herşeyi kendi yer