Benim de sağ göğsümde hep daha az süt oluyor, dediğiniz bir ara yok denecek kadar azalmıştı. O sıra daha çok(günde 3 öğün 100 er ml) mama kullanıyorduk bebek doymuyor diye. Sonra sütümü sağmaya başladım. Bebeğin beslenme saatinden önce biberona sütü hazır ettim ne kadar çıkarsa, sonra bebeğimi 15 er dk her iki göğüste emzirip ardına sağdığım sütü verdim. Bir de hemşirenin tavsiyesi üzerine BestLak damla kullandım, sonra süt sağmaya ara verdim, bebeğimin beslenme süresi çok uzun da sürse 1-1.5 saat kadar, sabrettim, emzirdim, yarım saatte doymadı mama vereyim fikrinden uzaklaşmaya çalıştım. Böylelikle mamayı günde 1 öğüne düşürdük. Bunun dışında dut hoşafı, bulgur pilavı, hurma, pekmez sulandırıp içmenin faydasını gördüm