Merhaba anneler daha önce de post açmıştım meme reddiyle ilgili bebeği memeyi reddeden annelere umut olsun diye yazıyorum çünkü benim en ufak bir umuda çok ihtiyacım oldu normal doğum yaptım biraz zordu solunum sarılık derken bir hafta hastane de kaldık eve geldik bebeğimde aşırı gaz oldu sürekli ağlıyor kaynanamgilin sürekli olarak ısrarıyla mecbur emzik verdim hemen tuttu tabi iştahlı bi bebeğim var hastane de de 1 saate yakın emzirmeme rağmen sonrasında yine 20 30 cc kendi sütümü sağıp veriyordum mecbur doymuyordu hatta enjektörle veriyordum onun kolaylığına alışıp emmek istemiyordu onu da bıraktım emsin diye hatta emziği verirken de inşallah memeyi bırakmaz diye dua ederek verdim ama yine de bıraktı hastane de ve geldikten sonra aşırı derecede sütüm vardı gazdan dolayı ememeyince el pompası alıp sağdım içirdim ve doyduktan sonra o gaz sıkışmaları gitti bu sefer de stresten sanırım sütüm bitti göğüslerim yumuşadı açlıktan ağlayınca dayanamadım mama verdim biberonla ve beklenen son emmek istemiyordu göğsüm ağzına değdiği an çığlık çığlığa ağlıyor kesinlikle emmek istemiyordu zorladığımda da bir süre sonra uyuyor numarası yapıyordu beni mamaya mecbur Bıraktı ama vazgeçmedim sütümü sağdım verdim elektrikli sağma makinası alıcaktım sağlık ocağından verdiler sağdım verdim sütüm bitmesin diye vazgeçmedim araştırdım 5 numaralı gri uçlu beslenme hortumu aldım fingerfeeding sistemiyle verdim sütümü ve mamayı sarıldım her ağladığında annem mama verelim ağlatma biyerine bişey olucak diyip dirayetimi hep kırdı Ananem geldi o bile birşey yapamadı ki çok bilgilidir bu konularda en son giderken parmağınla verme biberon tak ver almıcak memeyi iste zormala artık çocuğa bişey olucak diyip gittiler tabi kavga ettik annemle ama vazgeçmedim duşa girdim bebeğimle göğsüme yatırdım ve suyun altına girdim yıkadım sevdim çıktığımızda parmaklarını emiyordu hemen göğsümü verdim biraz emdi bıraktı uyudu anne kokusu su ten tene temas doğuştan gelen emme reflexini harekete geçirdi sonrasında her mama ya da süt vericeğimde memeyi teklif ettim ama almayınca zorlamadım hiç bir gün sonra emmeye başladı 1 saat emdi hatta diğer günde aynı akşam biraz emdi bugün 4. Gün ve verdiğimde alıyor hatta kendisi kucağıma geldiğinde direk kollarımı boynumu emmeye çalışıyor bu arada ten teması için askılı bluzle ya da atletle durdum şuan meme+mama devam ediyoruz inşallah mamayı da tamamen bırakıcaz şuan sütümü artırmak için uğraşıyorum önerileriniz varsa beklerim inşallah pes etmeyen herkes başarır ❤️😊