Sgnnn Kızlar 2. Gebeliğim 27+4 haftalığım. Bacaklarımı kapatıp her zamanki gibi yürüyemiyorum ağrı giriyor. İlk gebeliğimde hiç böyle değildim. Geçen hafta doktora gittim bir sorun yoktu. Acaba bebek aşağıda olabilir mi? Yada başka bir sorun