kizimveoglum34 ben 5ay kadar puseti bebek arabasıyla evin içinde gezdirerek kullanarak uyuttum gündüzleri ama sonra sıkıntı olacak korkusundan bıraktırdım. O aylardaki bebeklere bi şeyleri alıştırmak daha kolay emzik alıyosa emzik desteği ile uyutun bence yanına uzanın emzik olunca uyur zaten bence. Büyüyünce puset yerine bebek arabası ile uyuttum bazen ama 7.aydan sonra arabayı eve almıyorum artık