Bsradz6 Artık 2 yaşına girdi ve çok iştahsız birazda memeden dolayı olduğunu düşünüyorum . Sallanarak uyumaz , ve biberon da almıyor kabul etmiyor . Uyku vakti de memede uyuyor. Önerileriniz nedir kesmek için ?
freemomdz Ben de bu soruların yanıtlarını merakımdan buradayim aynı basligi acacaktim.Burada bekliyim ben de ozaman.🥲dia ve damak yapiai bozuldugundan ben önce emzigi bıraktim sırada meme var.Aslında tam tersi olaydı iyiydi.Tecrübeli annelerden yardım?😊