Tugce1234- bence de insanları korkutmayın, herkesin bedeni, acı eşiği, ya da rast geldiği doktorlar farklı. Siz herhangi bi sebepten kaynaklı sorun yaşamış olabilirsiniz ama doğuma çok az süre kalmış ve doğum şeklini planlamış bir anne adayı bu bağlığı okuyup endişelenebilir. Ben 5 ay önce doğum yaptım. Normal doğum diye gittim sonra bazı sorunlar sebebiyle spinal anestezi ile doğum yaptım. Ne ayağa kalkarken ne ertesi gün ne de aylar sonra hiç bi sorun yaşamadım. Hastaneden erken çıktım eve gelip kendi duşumu kendim aldım. Şuan bu başlığı okumasam aklıma gelmiyor bile böyle bi operasyon geçirdiğim. Yani bunlar kişiden kişiye değişir. Umarım sizin de ağrılarınız geçer bi an önce eski sağlığınıza kavuşursunuz. 😇