Kayra_68_aksaray aslında iki ismi olsun diyorum kendimce de
Kayra_68_aksaray iyi demişsiniz
AgentMom bizde Eylül de düşündük ilk kızıma da Eylül düşünmüştüm Eylül de mi doğdu
bebeimvben 1 Eylül de