bebeimvben Kızım 2 ay 13 günlük ismine hiç ısınamadım seslenemiyorum değiştirmek istiyorum ama etraf ne der diye düşünüyorum
MinikPandam_ bebeimvben elalem ne der problemini artık aşmamiz lazım toplum olarak. Değiştirin kim ne diyebilir
oyku_moms1 Ben de ekleme yaptıracağım kulağına okuttuk ama eşim kimliğe yazdırmadı şuan çok pişman ve hep yazdrımadğı isimle seviyor sesleniyor sizde 2. İsim olarak koyabilirsiniz ve kararlıysanız alıştırın çocuğa çevreyi çok önemsemyn bence
oyku_moms1 bebeimvben öykü ismi ama Zeynep öykü yazdıracağm Zeynep i çok kullanıyor babası ben çok istedim Zeynep ismini o başta istemedi şuan o kadar pişman ki
Kitapkokusu bebeimvben İpek ismi ne kadar zarif bir isim. Yine siz bilirsiniz ama gerçekten çok güzel.
oyoyoyyedibeni bebeimvben benim hayalim ipek ti eşim sevmedi ortak bir isim koyduk ama bence cok guzel bir isim
Seymanur9 bebeimvben çok güzel bir isim . Hem babannemin hem kardeşimin adı 🥰 eskimeyen çok zarif hoş bir isim
Kayra_68_aksaray bebeimvben değiştirmek istiyorsan tam zamanı canım bebek alışmadam sağ sol alismadan değiştir bence ipek diye seslenen de ipek kim dersin 😉😉
bebeimvben Beriska Ayliz koymak istiyorum hamileyken çok düşüşmüştüm bu ismi yurtdışındayım söylenmesi kolay olur ablası Eliz uyumlu olur diye düşünüyorum
bebeimvben Kitapkokusu evet çok naif hoş geliyor bana da ama diyemedim neden öyle oldum bilmiyorum yurtdışındayım o da etkiledi ablası eliz buna da ayliz koyayım diyorum
enurrrrr bebeimvben hoff kendinizi kurtarın bu psikolojiden. Hiç de öyle vahim bir durumda değilsiniz. Gönlünüzdekini yapın, etraftan ama neden ama o isim daha şöyleydi ama bilmem ne diyen olursa da direkt konuyu kestirin ki bu muhabbet kısa sürsün
Cikoleyla bebeimvben hiç bişe olmaz benim annemin adını 4 aylıkken değiştirmişler kimse hatırlamıyo bile
Beriska bebeimvben Nasıl mutlu edecekseniz. İçinize sinmiyorsa başkalarını düşünmeyin değiştirin. Zamanla unutulur gider insanlar kaç yaşından sonra isim değiştiriyor onlara bile alışılıyor bir şey olmaz
enurrrrr bebeimvben bir akrabamız yapmıştı bundan 20 yıl evvel. Hem de bebek 5-6 aylık olmuştu dilimiz hepten alışmıştı ama değiştirdi. Kısa bir süre dilimiz diğerine gitti, düzelttik derken alıştık. Şu an konuyu hatırlayan insan sayısı bile yok gibi
Kitapkokusu bebeimvben İnanın İpek ismi Ayliz’den çok daha güzel dediğim gibi koymak isterseniz yine koyun ama acele etmeyin.
ZeynepA bebeimvben ömür boyu siz sesleneceksiniz çocuğunuza .içinize ne siniyorsa onu koyun . Kimin ne dediği değil sizin evladınıza seslenirken ne hissettiğiniz önemli . Benim de 15 günlük beneğim var. Kayınpederim bana sormadan kulağına ezan verdi kendi istediği isimle . Hiç önemsemedim kendi istediğim ismi yazdırdım nüfusuna . Şimdi yazdırdığım isimle tekrar ezan verdirdim