nibado Kızlar aşı takvimini nasıl ayarladı doktorunuz. Bizimkini 5,7,9,13 şeklinde ayarladı ama kimisi 5,7,13 şeklinde yaptırıyor hangisi olması gereken bilemedim tek doz eksik olunca da oluyorsa boşuna çocuğumun canı yanmasın