Deniz06 Geçen cuma 1 yaş aşısını oldu oğlum. Aşıdan 4 gün sonra sırtında benek benek kırmızılıklar oluştu. Acaba aşıyla alakalı bir durum mu yoksa terlediği için mi oldu anlayamadım. Sizde de olmuş muydu?
MeetJoeBlack Deniz06 bizde olmadı ama hemşire bizi kızamık olmuş gibi döküntü olabilir diye uyarmıştı.
Deniz06 Dolores olabilir sırtı çok terliyor. Ev çok sıcak. Bursa’da yaşıyoruz çok nemli. Ben bile dayanamıyorum
Deniz06 Helbetyakalayamambeyefendi hayır yok yumurtanın beyazını yiyor her gün. Galiba sırtı çok terli olduğundan dolayı isilik oldu. Likit pudra işe yarar mı acaba çok terlememesi için
Deniz06 MeetJoeBlack evet böyle kızamık gibi gerçekten. Ben de burada okumuştum olabileceğini ama emin olamamıştım.