Gizemtek bende seninle aynı durumdayım 3 oldu doğum yapalı herşeyi yiyorum kompostolar su sütlaç ne bulsam ama sütüm az bebeğim doymuyor biliyorum ama doktorum birşey önermedi bol bol emzir diyor yapıyorumda ama olmuyor kız kardeşimin sütü baya var ondan süt emdiğinde uzun bir süre uyuyor ama ben emzirdiğimde hemen uyanıyor yeteri kadar beslenemediği için idrarından kan geliyor banada yardımcı olun çok üzülüyorum 3 günde 200 gr vermiş oğlum 😔😔