Tontis_annesii Kızlar Dr Tayyar öz çocuk macunu kullanan var mı yorumlarda çok fazla memnun kalan var doktoruma da danışıcam bebeğim çok iştahsız ve sürekli hasta oluyor denemek istiyorum kullanan var mı
Aleynaezel Tontis_annesii ben kullanıyorum hem iştah açtı hem kan değerleri düşüktü hepsini duzelti çok güzel ürün tavsiye ederim
Prensesannesi01 Tontis_annesii yengem kullandi cok memnun yeğenim 5 yaşında 14 kilo hic yemiyor nerdeyse yedigi de sayılıdır onun sayesinde kilo alıp yemediklerini yedi tayyar özün sıkı takipçisiyim ürünlerinden emin olmasalae kendi çocuklarina da kullanmazlar bende siparis verdim kızıma ön yargıyla yaklaşmayın yaklaşanlara da bakmayın bir şans verin birsey kaybetmezsiniz😊
fatmaa37demir Woman35 elinizde kanıt falan var mı acaba. Bilip bilmeden niye direk iftara atıyosunuz ki. Bende aldım kullanıyorum kızım da gayet de memnunum.
Tontis_annesii Duygudikicidkc maşallah doktoruma danışıp onaylarsa bende deniycem aşırı iştahsız inşallah bize de fayda eder
Piritoiya fatmaa37demir kullandıktan 4 5 ay sonra kan tahlili yaptırırmısınız bir değişiklik oluyor mu merak ediyorum
livanurvealpinannesi61 fatmaa37demir burdan bir bayan arkadaşımın oğlu o macun yüzünden zarar gördü demişti yoğun bakımda yatmış ve şikayetci olmuşlar. İçinde bir madde varmış ama firma içerik kısmına yazmamış öyle söyledi.
fatmaa37demir Piritoiya 6. Ayından beri kullanıyorum kızım 9 bucuk aylik. Kan değerleri çok şükür gayet iyi çıktı doktorumuz devam et dedi.
livanurvealpinannesi61 fatmaa37demir yalnız içinde bal var probolis var bal 1 yaşa kadar yasaklı besindir. 1 yaştan önce bal içeren gıdalar verilmez bilginiz olsun.
Piritoiya fatmaa37demir teşekkür ederim. Ben genel olarak takviyelerden korkuyorum nedense . Keçiboynuzu veriyordum erken ergenliğe sebep olduğunu okuyunca onuda vermiyorum. İleride farklı sonuçlar olur diye
Tontis_annesii Prensesannesi01 evet bende gördüm kendi çocuklarına da kullanıyorlar bu yüzden denemek istedim
livanurvealpinannesi61 Tontis_annesii bazı fenomen sayfalarda kendi kullandıkları farklı yazıyordu doktora danışın en iyisi siz
livanurvealpinannesi61 Tontis_annesii ben babybomb kullanıyorum memnunum organik bir ürün tavsiye ederim hem güvenli hem doğal birde og Kids vitamin macun kullandım oda çok iyi.