chicharitoo kızım 5.5 aylık tatilden yeni döndük. Deniz konusunda kararsızdım dr sokabilirsin demişti ama ben güneş kremi sürmeye bile kıyamadım. İlk ayaklarını denize soktuk pek sevmedi ağladı. Sonra zorlamadık deniz için. kenarda şezlongta veya arabasında uyudu. Hava sıcak olduğu için suya girmese de duşta elini yüzünü ayaklarını yıkadım sık sık. Bir süre sonra yeniden denize girdik yavaşça ve bu sefer sevdi :) ama çok sokmadık yine 5-10 dk en fazla. 1.5 litrelik su almıştım yanıma güneşte ılıyan temiz su ile hemen yıkayıp üstünü giydirdim. Yanınıza fazlaca müslin alın. Uv korumalı mayo, şapka vs gerekli. Katı gıda almadıkları için bu dönem rahat geçiyor. Ben hava sıcak olduğu için sık sık emzirdim bi de susuz kalmasın diye.