Her zaman kendime zehir edicek birşey buluyorum, bir yerimde bir ağrı olsun hemen türlü türlü senaryolar yazıp çizip doktor yolunu tutuyorum. Evlenmeden önce de böyleydim fakat evlenip oğlum olduktan sonra daha da hatta fazlasıyla arttı bu durum. Aynı şeyleri oğlum için yapıyorum aman bişey mi oldu aman öyle mi olur diye diye sürekli doktora gidiyoruz. Eşim ve annemde bu durumdan müzdarip bir sekilde iyileşmemi istiyorlar, tabi bende çok istiyorum elimde olmuyor ama. Mesela gece yatmadan önce doğalgaza, fislere, balkon cami, pencereler kapalı mi diye defalarca kontrol ederim. Bebeğimin bezi sıkıyor mu aman sıkmasın diye bağlamadan önce sürekli kontrol ederim. Artık bunlardan hatta bunları düşünmekten inanılmaz yoruldum. Ama ilaçta kullanmak istemiyorum bir yandan. Psikolojik destek almak istiyorum tabi de. Sizin var mı bu tür takintilariniz? Nasıl aşıyorsunuz varsa..