Doğum yapalı 4 ay olucak doğru düzgün kilo veremedim çok sinir oluyorum bu duruma napsam zayıflarım sabah kahvaltı yapıyorum akşam 6 gibi yiyorum öğlen sadece kahve içiyorum yada karpuz yiyorum bol bol su içiyorum yürüyorum zaten tüm gün evde temizlik yapıyorum çoğunluğu ama gitmiyor yapıştı kaldı 😭😭