Bugram_5 benım de ara ara oluyor hatta 2 gün once, sol gögsumdu bugun sağ gögsümun agrısından duramadım gece sabaha kadar agrıdı. Bence brbrk o an emerken bi gözenek kapalıysa üst cıkısı olmuyor, süt üretmeye devam ettukce daha cok dolup daha yukarılara ılerlıyor. Benım kızım 9.5 aylık ara ara oluyor. Ben şöyle bir çözüm buldum. Ağrıdığını farkettıgım anda hemen ozellıkle o gögsü emzırıyorum ama emzırmeyle gecmıyor tabıkı bebeğım emerken bır taraftan elımle masaj yapıyorum o sert süt dolu olan bölgeyı sıkıyorum, sütün gözenekten cıkması için aksama kadar masaj, yukarı asagı, yuvarlak ve sıkma hareketleri yapıyorum, ılık duşta ıyı gelıyor. Genellikle dıger güne geçmiş olıyor.