Keslin_3 Ay ataği midir nedir bilmiyorum nasıl zor geçiyor bir de üzerine aşı oldu Allahım gece uyanıyor sürekli ağlıyor bende şaşirdim herkeste oluyor mu böyle akıl verin nolur🤦♀️
Keslin_3 Dogacelik bizimki gündüz halen uyumuyor 45 dk araara anca gece uykusu çok iyiydi 12 de yatardı 5 kadar uyurdu şimdi 2 saatte bir kalkıyorum bittim resmen
atlasinannesi55- Benim bebeğim de 4 ay 10 günlük gündüz uykusu en fazla 45 dk ayagımda sallıyorum bıraktığım an ağlamaya başlıyor hiç bir işimi de yapamıyorum bir an önce bitse şu ataklar çıldıracak durumdayım 😂😂