Mys30 Brokolilim yok bugün oldu daha ateşi çıkarsa gidelim dedim akşam çıktı oda 37.5 u gecmeyince gitmedik. Ateşi yükselirse gece acile gidicez inşallah yükselmez. olmadi yarın hastaneye gidicez insallah önemli bisey değildir