Tubaalprsln Kızlar bebeğim için tavana asılan salıncaktan almak istiyorum ama hangi marka alayım kararsız kaldım sizin kullanıp memnun kaldığınız var mı ? civilde holmen şelale var kullanan var mı bu markayı bide kurulumu zor oluyor ku ?
Profanne Tubaalprsln nasıl salıncak istiyorsunuz bilmiyorum ama ben bebeklikten itibaren kullandığım 3 bucuk sene olcak biraz yıprandı ama cok saglam Bi salıncaktı sava marka kırmızı salıncak almıstım uyurken hala 2 oglumda onu sallanıp uyur 5 dk içinde
calikusuu Tubaalprsln Trenyoldan almıştım kuzum 4.5 yaşında hala biniyor. https://ty.gl/9aouixz1ng Ben bunu 100 küsüre almıştım çok artmış. Alırken tavana asma aparatının çelik olmasına dikkat edin, düşme, kopma riskine karşı.
Tubaalprsln Profanne kare bez olanlar var ya onlardan düşünüyorum ne ucuz nede pahalı olsun istiyorum 😃 svava mı sava mı markası
ikibebebiranne_ Bizimki plastik salıncaklardan a101 den almıştık eğer bu tür soruyosaniz markasna bakabilirim 4 yıldır memnunuz
Tubaalprsln calikusuu dikkat ederim yazdığına 😊 Bu markayı gördüm ama fiyatı biraz yüksek geldi biraz daha uygun fiyatlı bakıyorm
yagmurkokusu_ Tubaalprsln baya oldu bebek ürünleriyle geldi ama şoklara sorarsanız ellerinde olan vardır yarın yürüme arkadaşı gelecek mesela
Tubaalprsln Kızlar yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama önemli olan dübel tavana asma aparatı değil mi alt kısmı genelde birbirine benziyo zaten bariz fark var mıdır minder dışında