Aselimm1601 yapanlarr var canm bizde 5aylikken geçtik ek gıdaya tadimlar.bittikten sonra öğün gibi bende yapiyorum günde bir kere Pirinc unuyla yapıyorum üstüne meyve pekmez vs,smdi organik gurmeden bende bebek bisküvisi aldım çeşitlendirmeye çalışıyorum sende bebek bisküvisi harici,pirinç unuyla da yapabilrsin pirinc ununuda pisirdikten sonra formül mama katanlar var bende birkackez yaptim